Baspaket VeraLite

Post Reply
GronaHus
Medlem
Posts: 163
Joined: 14 Dec 2011, 10:06
12

Hej!

Vi på Gröna Hus vill ta fram ett baspaket till er konsumenter, för att förenkla det för våra besökare i webbshoppen.
Vi har förstått att det blir rörigt att skaffa sig en uppfattning om vad det är man behöver i början.

Därför ställer vi frågan till er:
Vad vill ni kunna styra i ert hem, med hjälp av VeraLite?



Utifrån era svar i denna tråd, utformar vi ett attraktivt paket i webbshoppen!
hubbe
Ny medlem
Posts: 2
Joined: 16 Mar 2012, 19:28
12

Vad jag själv skulle vilja är att kunna styra Danfoss living termostater, samt kunna se lite temperaturer i rummen så man kan ändra lite på temperaturen till termostaterna.

Sedan är det lite annat önsketänkande att att ha koll på vattenförbrukningen och kunna läsa av elmätaren, det där med belysnings styrning är ett extra lul lul.

Har inte satt mig in i det här med z-wave så mycket ännu upptäckte det när jag blev nyfiken på Danfoss termostaterna, ska lyssna med danfoss på nordbygg mässan i veckan och få lite ider.
GronaHus
Medlem
Posts: 163
Joined: 14 Dec 2011, 10:06
12

Hej,
VI har valt att plocka bort MiCasaVerde's produkter ur vårt sortiment då vi ingått samarbete med Fibaro.

För enkel reglering av danfoss-termostaterna rekommenderar vi Fibaro Home Center 2.
I HC2 kan du gruppera dina danfoss-termostater våning för våning eller rum för rum, tillsammans med dina rumsgivare.
Med denna funktion blir det väldigt enkelt att ställa in scheman för dessa "länkade enheter" i gränssnittets "värmepanel".

Mvh,
Gröna Hus
Post Reply